zondag 12 oktober 2014

In de maak...

Pff, niets hatelijkers dan een projectje starten en dan merken dat je stof tekort hebt... Aja, want een leuk stofje kopen, maar nog niet weten wat je ermee wil maken, zorgt soms voor verkeerde inschattingen... Gelukkig kon ik bij Ienemiene nog een metertje van dit superleuke stofje 'bestellen'! Alvast een voorproefje van de 'louisa-dress' die ik ermee wil maken :
Dan maar aan projectje 2 begonnen, opgestart door een verkeerde inschatting, maar nu in de positieve zin. Een soft-cactusstofje deze keer, van in den beer. Daarmee naaide ik het kermisprojectje voor mijn 3 kapoenen, maar had nog heel wat over. Aangezien mijn kleine man absoluut niet graag het stofje zag (want mama, dat zijn wel bloemen hé op mijn hemd en dat is voor meisjes!) en ik al lang eens een hemd wilde naaien voor mijn grote man, kwam de oplossing snel: een soft-cactushemd voor de grote man zodat kleine man zich gesterkt voelt in het dragen van zijn 'bloemetjeshemd'. Maar hé, net niet genoeg stof voor het RP en de mouwen, dus alweer een projectje uitgesteld tot een bezoekje aan den beer! wordt dus vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten