woensdag 21 oktober 2015

Ritsen en nepleer...

Je ziet ze overal verschijnen op de kledingstukken tegenwoordig, duidelijk zichtbaar, als een tof accent... Ritsen, ik ben fan! En zo ontstond het idee om eens een julia met rits te proberen...
Helaas een te korte rits gekocht, waardoor mijn idee om de julia volledig te kunnen openritsen achteraan niet kon doorgaan. Dan maar anders ingenaaid dan in mijn hoofd...
Een tweede accent waar ik wel fan van ben is nepleer als accent met paspel of als afwerking van boordjes (met biais). Helaas ook dit plan afgeblazen, wegens nergens te vinden in de buurt, alleen op webshops vanuit NL mits hoge verzendkosten.
Alhoewel het dan toch niet helemaal geworden is zoals ik wilde (zonder nepleer en een rits die te kort is) en aangezien de wedstrijd van Compagnie M niet lang meer duurt, stuur ik mijn julia toch zo in:








1 opmerking:

  1. Ik vind dit toch een leuke versie hoor.Mijn eigen versie heb ik ook moeten aanpassen maar ben toch content van het resultaat dat je hier kan bekijken:
    http://ikmaakhetzelfnu.blogspot.be/2015/08/eindelijk-een-julia-sweater.html

    BeantwoordenVerwijderen